Kota Kinabalu is the capital of Malaysia’s Sabah state in the northern part of the island of Borneo. Often referred to as KK, it’s a coastal city partly surrounded by rainforest. It's known for its bustling markets, modern boardwalk, beaches and waterfront Kota Kinabalu City Mosque. It is also a gateway to Kinabalu National Park, the home of 4,095m-high Mount Kinabalu

Kota Kinabalu (KK) won’t immediately overwhelm you with its beauty, but you’ll soon notice its friendly locals, breathtaking fiery sunsets, blossoming arts and music scene, and rich culinary spectrum spanning Malay to Japanese, Western to Cantonese, street food to high end.



Hospital Queen Elizabeth (QEH) Kota Kinabalu



Hospital Queen Elizabeth  telah banyak mengalami perubahan sejak ia ditutup dan dibaiki pulih tidak lama dahulu. Kini ia tampak lebih cantik dan canggih serta dilengkapi dengan kemudahan-kemudahan yang lebih moden. Baru-baru ini saya berkesempatan ke wad awam ditingkat 7 di QEH. Ia terletak di blok A dan boleh di cari dengan mudah dengan menggunakan pelan bangunan yang terletak di beberapa tempat strategik di QEH. 




Di bawah ini adalah gambar-gambar yang saya ambil dari tingkat 7, Hospital Queen Elizabeth (QEH) Kota Kinabalu. Syok juga ambil gambar pemadangan dari atas hospital ni.

0 Response to "Hospital Queen Elizabeth (QEH) Kota Kinabalu"

Post a Comment