Kota Kinabalu is the capital of Malaysia’s Sabah state in the northern part of the island of Borneo. Often referred to as KK, it’s a coastal city partly surrounded by rainforest. It's known for its bustling markets, modern boardwalk, beaches and waterfront Kota Kinabalu City Mosque. It is also a gateway to Kinabalu National Park, the home of 4,095m-high Mount Kinabalu

Kota Kinabalu (KK) won’t immediately overwhelm you with its beauty, but you’ll soon notice its friendly locals, breathtaking fiery sunsets, blossoming arts and music scene, and rich culinary spectrum spanning Malay to Japanese, Western to Cantonese, street food to high end.



Stadium Hoki Likas Kota Kinabalu


Stadium hoki astroturf Likas ini terletak dalam kawasan kompleks Sukan Likas di Kota Kinabalu, Sabah. Ia adalah antara  3 buah stadium hoki astroturf yang ada di bandar ini. Dua lagi terletak di Universiti Malaysia Sabah (UMS) dan Sekolah Sukan di Menggatal. Semua kejohanan utama dan hoki peringkat sekolah-sekolah dijalankan di stadium hoki ini. Ia juga merupakan tempat latihan skuad hoki negeri Sabah dan skuad SUKMA Sabah.

Padang hoki di Stadium Hoki Likas ini di jaga dengan baik dan berada dalam kondisi yang sesuai untuk pertandingan. Grandstand dan kemudahan lain seperti tandas juga masih baik dan selesa untuk penonton.

0 Response to "Stadium Hoki Likas Kota Kinabalu"

Post a Comment